Επικοινωνία  Χρήσιμες Συνδέσεις   
Είσοδος Μέλους  
 
  ΔΙΑΜΟΝΗ  
  ΦΑΓΗΤΟ / ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ  
  ΕΝΟΙΚΙΑΣΕΙΣ / ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ  
  ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ  
  ΤΟΠΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ  
ΑΡΧΙΚΗ   Τοπικά Νέα / Εκδηλώσεις
ΛΙΜΝΗ ΠΗΝΕΙΟΥ ΑΡΧΑΙΑ ΟΛΥΜΠΙΑ ΠΥΡΓΟΣ - ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΜΕΓΑΡΟ ΑΡΧΑΙΑ ΟΛΥΜΠΙΑ ΦΡΑΓΜΑ ΑΛΦΕΙΟΥ ΑΝΔΡΙΤΣΑΙΝΑ ΠΟΤΑΜΟΣ ΝΕΔΑ ΚΑΤΑΚΟΛΟ ΔΡΥΟΔΑΣΟΣ ΦΟΛΟΗΣ ΠΑΡΑΛΙΑ ΑΓΙΟΥ ΑΝΔΡΕΑ ΚΑΪΑΦΑΣ ΝΑΟΣ ΕΠΙΚΟΥΡΕΙΟΥ ΑΠΟΛΛΩΝΑ ΑΡΧΑΙΑ ΗΛΙΔΑ - ΘΕΑΤΡΟ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΟΛΥΜΠΙΑΣ ΑΡΧΑΙΑ ΟΛΥΜΠΙΑ ΛΙΜΑΝΙ ΚΑΤΑΚΟΛΟΥ ΚΑΙΑΦΑΣ ΚΑΣΤΡΟ ΧΛΕΜΟΥΤΣΙ ΗΛΙΟΒΑΣΙΛΕΜΑ - ΠΑΡΑΛΙΑ ΖΑΧΑΡΩΣ ΚΟΥΡΟΥΤΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΚΑΘΟΛΙΚΗΣ ΑΡΚΟΥΔΙ ΚΟΤΥΧΙ - ΣΤΡΟΦΥΛΙΑ (Πηγή: Χρήστος Παναγιώτου)
Η καμπάνια Oh My Greece|Unlock the feeling ταξίδεψε το διεθνές ταξιδιωτικό κοινό στη μοναδικότητα της Ελλάδας
 

Η καμπάνια Oh My Greece|Unlock the feeling ταξίδεψε το διεθνές ταξιδιωτικό κοινό στη μοναδικότητα της Ελλάδας

 

 

MarketingGreece-2019-OMG_F42257166.jpg

 Φωτογραφία : https://www.marketinggreece.com/

Επιτυγχάνοντας περισσότερα από 5 εκατομμύρια video views*

*Δεν συμπεριλαμβάνονται τα views που προέκυψαν από τη διαφημιστική δαπάνη του ΕΟΤ 

Με την ολοκλήρωση του media plan της καμπάνιας “Oh My Greece|Unlock the feeling”, η Marketing Greece κάνει τον απολογισμό της δράσης και καταφέρνει να «αποκρυπτογραφήσει» την ταξιδιωτική εμπειρία που βιώνει o επισκέπτης στην Ελλάδα, προβάλλοντας το ελληνικό τουριστικό προϊόν μέσα από ένα πολυεπίπεδο πρόγραμμα ψηφιακής προώθησης με βασικά χαρακτηριστικά τη δυναμική οργανική προβολή και την αξιοποίηση διαφορετικών καναλιών επικοινωνίας. 

Τον Φεβρουάριο του 2019 πραγματοποιείται το λανσάρισμα της καμπάνιας, η οποία χωρίς διαφημιστική υποστήριξη, γίνεται Viral μέσα στο πρώτο 48ώρο σημειώνοντας 600.000 organic video views & 8.500 shares. 

Και συνέχισε εξίσου δυναμικά μεταδίδοντας το μήνυμά της σε ευρωπαϊκές αγορές-στόχος και προσελκύοντας το ενδιαφέρον του ταξιδιωτικού κοινού μέσα από την ανάπτυξη και υλοποίηση διευρυμένου ψηφιακού πλάνου επικοινωνίας στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης και με στοχευμένη καμπάνια Display Network. Το αποτέλεσμα ήταν να κερδίσει τις εντυπώσεις και να μεταφέρει το μήνυμά της σε εκατομμύρια ταξιδιώτες. 

Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι η Sojern που ανέλαβε μέρος της προώθησης, ανέδειξε την “Oh My Greece|Unlock the feeling” ως δικό της case study πλέον επιτυχημένης καμπάνιας προβολής προορισμού. 

Παράλληλα, ο ΕΟΤ ανέλαβε να υποστηρίξει την καμπάνια δαπανώντας περισσότερα από 2 εκατομμύρια ευρώ. Ειδικότερα, προέβαλλε την καμπάνια στα Social Media του Οργανισμού και την συμπεριέλαβε τόσο στο ευρύτερο advertising plan σε δημοφιλή κανάλια επικοινωνίας όπως CNN, EXPEDIA, SKYSCANNER, TRIPADVISOR, Google, YOUTUBE, όσο και στα owned media του. 

Πέρα όμως από τα media plan και τις διαφημιστικές δαπάνες, η καμπάνια “Oh My Greece | Unlock the feeling” έλαβε θερμή υποστήριξη και από τον τουριστικό κλάδο, με τις τουριστικές επιχειρήσεις να μοιράζονται το video στις σελίδες των Social Media τους, τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις να το ενσωματώνουν στις δομές τους, τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών να το εντάσσει δυναμικά στο σύνολο των owned media (digital, έντυπα) και την Aegean να προβάλλει το video στις οθόνες των αεροσκαφών της. 

«Όταν δημιουργήσαμε την καμπάνια είχαμε έναν και μοναδικό στόχο, να ταξιδέψει παντού και στοχευμένα στο παγκόσμιο ταξιδιωτικό κοινό η αθέατη μαγεία της Ελλάδας, που δεν είναι άλλη από τα συναισθήματα που σου προκαλεί. Και είμαι πραγματικά υπερήφανη που το καταφέραμε με την πολύτιμη υποστήριξη των Χορηγών μας, του ΕΟΤ και φυσικά με την σημαντική υποστήριξη του ελληνικού κοινού, που από την πρώτη στιγμή αγκάλιασε την καμπάνια μας. Η συντονισμένη προσπάθεια, η ένωση δυνάμεων και το κοινό όραμα έκαναν την καμπάνια μας να ξεχωρίσει. Και αυτό είναι κίνητρο να συνεχίσουμε ακόμα πιο δυναμικά» δήλωσε σχετικά η Ιωάννα Δρέττα της Marketing Greece.

Δείτε επίσης στην ίδια κατηγορία
Υγειονομικά πρωτόκολλα λειτουργίας τουριστικών επιχειρήσεων.
Αφίξεις κρουαζιερόπλοιων στο Κατάκολο για το 2022.
Η πλήρης εικόνα της ζωφόρου του Παρθενώνα ψηφιακά σε διαδικτυακή εφαρμογή
Το Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού και η Microsoft συνεργάζονται για την ψηφιακή διατήρηση της Αρχαίας Ολυμπίας Χαιρετισμός της Υπουργού Πολιτισμού και Αθλητισμού Λίνας Μενδώνη
Αγώνες. Το εξαιρετικό νέο ντοκιμαντέρ διαθέσιμο στην πλατφόρμα ERTFLIX
Στο «Visit Greece App» οι 545 ελληνικές παραλίες με «Γαλάζια Σημαία»
Υπουργείο Τουρισμού: Διαδικτυακός οδηγός για ευρωπαϊκή χρηματοδότηση για τον τουρισμό (2021-2027)
ΙΝΣΕΤΕ: H ακτινογραφία του τουριστικού τομέα στις 13 Περιφέρειες της χώρας
ΞΕΕ: Πλατφόρμα εξειδίκευσης για τα υγειονομικά πρωτόκολλα των ξενοδοχείων
Εξερευνήστε διαδραστικά την Ακρόπολη και τη Ζωφόρο του Παρθενώνα
Παρουσίαση καμπάνιας για την Ελλάδα από τη Marketing Greece «Oh.My.Greece | Unlock the feeling»
Έχει κατακτήσει όλα τα βραβεία διεθνώς το βίντεο παραγωγής του ΕΟΤ “Greece – A 365 Day Destination” – Δύο ακόμη βραβεία απέσπασε τον Απρίλιο σε διεθνή τουριστικά φεστιβάλ και πέντε συνολικά σε οκτώ μήνες
Το Επιμελητήριο Ηλείας προβάλει την επιχείρησή σας ΔΩΡΕΑΝ στον μεγαλύτερο Ταξιδιωτικό Οδηγό στην Ελλάδα Filoxeno.com
Κατεβάστε 16 e-books για τα μεγάλα Μουσεία της Ελλάδας.
Παρουσίαση του Αναπτυξιακού Προφίλ της Ηλείας
Έρευνα του Opentourism για την επίδραση του COVID-19 στον Τουρισμό στην Ελλάδα
World Tourism Organization UNWTO : Παγκόσμια ανασκόπηση τουρισμού - COVID-19 Σχετικοί περιορισμοί ταξιδιού
  Χρήσιμες Πληροφορίες

Δρομολόγια Λεωφορείων
Ακτοπλοϊκά Δρομολόγια
Ταξί - Ραδιοταξί
Φαρμακεία
Νοσοκομεία
Αστυνομία
Δημόσια Διοίκηση
  Αξιοθέατα / Προορισμοί

Αξιοθέατα
Μνημεία
Μουσεία / Αρχαιολογικοί Χώροι
Ναοί-Μοναστήρια
Δημοφιλείς Προορισμοί
  Τοπικά Νέα / Εκδηλώσεις

Τοπικές Εκδηλώσεις - Φεστιβάλ
Επικαιρότητα
  Επιμελητήριο Ηλείας