Επικοινωνία  Χρήσιμες Συνδέσεις   
Είσοδος Μέλους  
 
  ΔΙΑΜΟΝΗ  
  ΦΑΓΗΤΟ / ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ  
  ΕΝΟΙΚΙΑΣΕΙΣ / ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ  
  ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ  
  ΤΟΠΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ  
ΑΡΧΙΚΗ   Τοπικά Νέα / Εκδηλώσεις
Παρουσίαση καμπάνιας για την Ελλάδα από τη Marketing Greece «Oh.My.Greece | Unlock the feeling»
 

Παρουσίαση καμπάνιας για την Ελλάδα από τη Marketing Greece «Oh.My.Greece | Unlock the feeling»

kountoura-marketing-greece_F1830687686.png

 

Η νέα καμπάνια της Marketing Greece “Oh My Greece | Unlock the Feeling” παρουσιάστηκε την Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2019 στην κατάμεστη αίθουσα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών, Νίκος Σκαλκώτας, με πλήθος εκπροσώπων του τουριστικού και επιχειρηματικού τομέα να δίνουν το παρών. 

Με στόχο την προώθηση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος διεθνώς, η νέα καμπάνια της Marketing Greece μοιράζεται με το ταξιδιωτικό κοινό τη μοναδικότητα της χώρας μας και «αποκρυπτογραφεί» την ταξιδιωτική εμπειρία που βιώνει o επισκέπτης στην Ελλάδα. «Το ελληνικό τουριστικό προϊόν είναι ένας συνδυασμός από φύση, πολιτισμό, γαστρονομία, συνήθειες και τρόπο ζωής. Είναι όμως και κάτι ακόμα, πιο άμεσο και πιο βαθύ: Η επαφή με τους ανθρώπους. Η σχέση με τους ντόπιους. Η εγγύτητα και η οικειότητα. Πρέπει πραγματικά να καταλάβουμε πόσο υπερτερούμε σε αυτό το επίπεδο και πόσο αγαπητοί γινόμαστε. Η φιλοξενία για τους επισκέπτες μας δεν είναι μόνο οι άριστες συνθήκες διαμονής. Είναι στον ίδιο ή και σε μεγαλύτερο ίσως βαθμό η εγκαρδιότητα των ντόπιων, η ευκολία της επαφής, η αμεσότητα, η φιλικότητα, το χαμόγελο», όπως χαρακτηριστικά δήλωσε η CEO της Marketing Greece Ιωάννα Δρέττα. 

Σημειώνεται ότι ο ΕΟΤ έχει παραχωρήσει την άδεια της χρήσης του σήματος της Ελλάδας. Στο πλαίσιο αυτό η Υπουργός Τουρισμού, Έλενα Κοντούρα δήλωσε χαρακτηριστικά: 

«Στη στρατηγική μας είχαμε και έχουμε προτεραιότητα τη συνεργασία του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, και την ανάπτυξη επωφελών για τον τουρισμό μας συνεργιών. Για αυτό θέλω να ευχαριστήσω την Marketing Greece για τη διαχρονική μας συνεργασία, που υποστηρίζει ενεργά την ενιαία εθνική τουριστική πολιτική του Υπουργείου Τουρισμού και λειτουργεί συμπληρωματικά στο κεντρικό έργο του εθνικού μας φορέα, ΕΟΤ, για την παγκόσμια προώθηση και προβολή του τουριστικού μας προϊόντος. Η νέα ταινία της Marketing Greece που παρουσιάζεται σήμερα αποτελεί μία εξαιρετική παραγωγή. Παραχωρείται δωρεάν και ελεύθερη πνευματικών δικαιωμάτων στον ΕΟΤ. Θα την προωθήσουμε πολύ δυναμικά μέσα από το ευρύ δίκτυο του Υπουργείου Τουρισμού και των γραφείων ΕΟΤ Εξωτερικού σε όλες τις ξένες αγορές, με όλα τα αποτελεσματικά σύγχρονα εργαλεία, και στα διαδικτυακά μέσα που ήδη συνεργαζόμαστε, ώστε η Ελλάδα μας και η σύγχρονη εικόνα της ως κορυφαίος ελκυστικός προορισμός να ταξιδέψει παντού και στοχευμένα στο παγκόσμιο ταξιδιωτικό κοινό που απευθυνόμαστε». 

O Θανάσης Παπαθανασίου Creative Chairman της διαφημιστικής εταιρείας Frank & Fame, που κέρδισε το διαγωνισμό της δημιουργικής ιδέας και υλοποίησε την καμπάνια, εστίασε στο συναίσθημα και τις εμπειρίες τονίζοντας ότι «η νέα ταινία αποτυπώνει τη μαγεία της χώρας μας, που δεν περιορίζεται απλά σε αυτό που βλέπεις αλλά κυρίως σε αυτό που σε κάνει να αισθάνεσαι». 

Η νέα καμπάνια είναι αποτέλεσμα συνεργασιών, τόσο σε επίπεδο συντελεστών όσο και σε επίπεδο χορηγών, καθώς για τις ανάγκες υλοποίησής της η Marketing Greece προχώρησε σε fundraising, το οποίο παραμένει ανοικτό έως τέλος Σεπτεμβρίου, με απώτερο στόχο την εξάπλωση της καμπάνιας στο διεθνές κοινό. 

Η παρουσίαση της καμπάνιας ολοκληρώθηκε με συζήτηση μεταξύ των Visionary χορηγών που συμμετέχουν στο fundraising και συντονιστή τον πρόεδρο του ΣΕΤΕ κ. Γιάννη Ρέτσο. Ειδικότερα στη συζήτηση έλαβαν μέρος οι κ.κ. Ευτύχιος Βασιλάκης, Πρόεδρος AEGEAN, Ανδρέας Ανδρεάδης, CEO Ομίλου Sani-Ikos, Κωνσταντίνος Βασιλείου, Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος Eurobank, Σταύρος Μήτσης, Managing Director του Ομίλου Mitsis Hotels, Γιάννης Τσίχλης, Marketing Director της GRECOTEL, Λίλιαν Νεκταρίου, Γενική Διευθύντρια της Coca-Cola για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα. 

«H Marketing Greece είναι η συμμαχία του ιδιωτικού τομέα για την προβολή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος και αποστολή της είναι να υποστηρίζει την υλοποίηση της ενιαίας εθνικής τουριστικής στρατηγικής, συμπληρωματικά και σε συνεργασία με τους αρμόδιους κρατικούς φορείς» δήλωσε σχετικά ο κ. Γιάννης Ρέτσος και συμπλήρωσε «Ο τουρισμός έχει δυνατότητες για ακόμη καλύτερες μέρες, υπό την προϋπόθεση δημιουργίας νέων τουριστικών προϊόντων που είναι άμεσα συνυφασμένη με τη δημιουργία και ανάδειξη προορισμών. Η απαίτηση για συμπράξεις και συνεργασία γίνεται -περισσότερο από ποτέ- επιτακτική».

Δείτε επίσης στην ίδια κατηγορία
Booking.com: Πώς τα social media επιδρούν στις διακοπές των ταξιδιωτών Generation Z
Με Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου που δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ106Ά/27-06-2019), δόθηκε παράταση για την καταχώρηση των Διακριτικών Τίτλων έως την 31/12/2019.
Θερινό κουδούνι στο κάστρο Χλεμούτσι
Διεθνείς Αεροπορικές Αφίξεις: Mάιος 2019
Το Swiss Education Group φέρνει στην Αθήνα το τρίτο Tomorrow’s Hospitality Leaders Workshop στις 12-14 Ιουλίου, στο Athens Marriott Hotel
Με υπογραφή του Υπουργού Τουρισμού Θανάση Θεοχαρόπουλου καθορίζονται οι όροι για την χορήγηση και ανάκληση αδειών λειτουργίας των παιδότοπων σε τουριστικά καταλύματα και τουριστικούς λιμένες
Σημαντική η ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού το 2019
Μελέτη ΙΝΣΕΤΕ για την αξιολόγηση του brand «Ελλάδα» και σύγκριση με τον ανταγωνισμό στη Νότια Ευρώπη
«Tαυτότητα προορισμού» Μια μεγάλη ευκαιρία που θα επανατοποθετήσει τη χώρα και κάθε τόπο
FedHATTA: Σημαντική επιτυχία για τα τουριστικά γραφεία ο νέος νόμος για το θεματικό τουρισμό
Έχει κατακτήσει όλα τα βραβεία διεθνώς το βίντεο παραγωγής του ΕΟΤ “Greece – A 365 Day Destination” – Δύο ακόμη βραβεία απέσπασε τον Απρίλιο σε διεθνή τουριστικά φεστιβάλ και πέντε συνολικά σε οκτώ μήνες
Στρατηγική επιλογή η επέκταση του δικτύου μαρινών, η προσέλκυση επενδύσεων και η ανάπτυξη του θαλάσσιου τουρισμού - Ομιλία της Υπουργού Τουρισμού Έλενας Κουντουρά στο παγκόσμιο συνέδριο ICOMIA 2018 στην Αθήνα
Η φορολόγηση των Airbnb -Ολα όσα πρέπει να γνωρίζουν οι ιδιοκτήτες σε 34 ερωταπαντήσεις
Aπαραίτητο το Ειδικό Σήμα Αγροτουρισμού στις επιχειρήσεις του κλάδου- Κ.Υ.Α.για τους όρους και τις προϋποθέσεις χορήγησης του Ε.Σ.Α
ΑΑΔΕ | Τι ισχύει με το ΦΠΑ στις βραχυχρόνιες μισθώσεις τύπου Airbnb
Το Επιμελητήριο Ηλείας προβάλει την επιχείρησή σας ΔΩΡΕΑΝ στον μεγαλύτερο Ταξιδιωτικό Οδηγό στην Ελλάδα Filoxeno.com
Ενίσχυση της Ίδρυσης και Λειτουργίας Νέων Τουριστικών Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων
Κατεβάστε 16 e-books για τα μεγάλα Μουσεία της Ελλάδας.
Παρουσίαση του Αναπτυξιακού Προφίλ της Ηλείας
  Χρήσιμες Πληροφορίες

Δρομολόγια Λεωφορείων
Ακτοπλοϊκά Δρομολόγια
Ταξί - Ραδιοταξί
Φαρμακεία
Νοσοκομεία
Αστυνομία
Δημόσια Διοίκηση
  Αξιοθέατα / Προορισμοί

Αξιοθέατα
Μνημεία
Μουσεία / Αρχαιολογικοί Χώροι
Ναοί-Μοναστήρια
Δημοφιλείς Προορισμοί
  Τοπικά Νέα / Εκδηλώσεις

Τοπικές Εκδηλώσεις - Φεστιβάλ
Επικαιρότητα
  Επιμελητήριο Ηλείας