ΕΙΔΙΚΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ   /   ΜΕΛΕΤΕΣ - ΕΡΕΥΝΕΣ - ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΟΔΗΓΟΙ   /   ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΡΘΡΩΝ

Μια έρευνα για τις ψηφιακές ειδήσεις στην Ελλάδα
15/06/2018
ΠΗΓΗ: ΦΟΡΕΑΣ

Μια έρευνα για τις ψηφιακές ειδήσεις στην Ελλάδα 

555_F1557732337.jpg

Μια ανάλυση των ελληνικών ευρημάτων από την ετήσια παγκόσμια έρευνα του Ινστιτούτου Reuters που δημοσιεύεται σήμερα. 

Πώς έχει επηρεάσει η διείσδυση του διαδικτύου τον τρόπο με τον οποίο ενημερώνονται οι Έλληνες πολίτες τα τελευταία χρόνια; Ποιες πλατφόρμες προτιμούν; Και τελικά πόσο πρόθυμοι είναι να πληρώσουν για να ενημερωθούν από online Μέσα; 

Η διαΝΕΟσις, στο πλαίσιο του διαλόγου για τον ρόλο των ΜΜΕ στην ποιότητα των θεσμών και στην ανάπτυξη της κοινωνίας μας, δημοσιεύει τα πλήρη στοιχεία που αφορούν την Ελλάδα και περιλαμβάνονται στην ετήσια παγκόσμια έρευνα για τις ψηφιακές ειδήσεις (Digital News Report).

Η έρευνα, που δημοσιεύεται παγκοσμίως σήμερα, διενεργείται από το Ινστιτούτο Reuters για τη Μελέτη της Δημοσιογραφίας στο Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης σε χρήστες του διαδικτύου από 37 χώρες. 

Ποια είναι τα βασικά συμπεράσματα που προκύπτουν; 

Οι Έλληνες έχουν πολύ χαμηλή εμπιστοσύνη στις ειδήσεις που διαβάζουν. Συγκεκριμένα, μόλις το 26% δηλώνει ότι εμπιστεύεται τις ειδήσεις που διαβάζει από οποιοδήποτε ΜΜΕ. 

Το 71% των Ελλήνων διαβάζουν ειδήσεις στα social media - το δεύτερο μεγαλύτερο ποσοστό από όλες τις χώρες.

ενώ

Η Ελλάδα είναι η μοναδική χώρα στην Ευρώπη στην οποία περισσότεροι χρήστες του διαδικτύου ενημερώνονται από τα social media (71%), παρά παρακολουθούν ειδήσεις ή ειδησεογραφικές εκπομπές στην τηλεόραση (67%).

Επίσης,

Στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες οι πολίτες προτιμούν να ενημερώνονται από τις ιστοσελίδες των παραδοσιακών μέσων ενημέρωσης, ενώ στην Ελλάδα οι αναγνώστες επιλέγουν κυρίως αμιγώς διαδικτυακά μέσα ενημέρωσης.

Το 32% των Ελλήνων χρηστών σχολιάζει ειδήσεις σε ειδησεογραφικές σελίδες ή social media, ενώ το 49% μοιράζεται ειδήσεις στα social ή μέσω mail. 

Μόνο το 6% των Ελλήνων χρηστών έχει πληρώσει για ειδήσεις στο διαδίκτυο τον τελευταίο χρόνο. Βρισκόμαστε στην τελευταία θέση ανάμεσα σε 37 χώρες.

Εξάλλου,

Στην Ελλάδα παρατηρείται η μεγαλύτερη διάδοση ad-blockers από όλες τις χώρες του δείγματος. Το 42% των Ελλήνων χρηστών του ίντερνετ χρησιμοποιεί κάποιο λογισμικό αποκλεισμού εμφάνισης διαφημίσεων.  

 

Διαβάστε την ανάλυση των ελληνικών ευρημάτων 

Διαβάστε ολόκληρο το φετινό Digital News Report (ENG)

Αποστολή με email Εκτυπώσιμη μορφή


 

toyrismos

Τουρισμός στην Ηλεία

Ολοκληρωμένος Τουριστικός Οδηγός

περισσότερα
dm

Ηλεκτρονική αγορά Προϊόντων

www.iliagora.gr

περισσότερα
symvoulos

Online Σύμβουλος του Επιχειρηματία

Online υπηρεσία ενημέρωσης επιχειρήσεων

περισσότερα
catalogue

Επιχειρηματικός Οδηγός

Προβολή Επιχειρήσεων της Ηλείας

περισσότερα
export

Αγορά Εξαγωγικών επιχειρήσεων

Δείτε τις εξαγωγικές επιχειρήσεις της Ηλείας

περισσότερα
omogeneia

Ομογενειακή Επιχειρηματικότητα

Δείτε τις επιχειρήσεις στην Ομογένεια

περισσότερα

ΕΙΣΟΔΟΣ ΜΕΛΟΥΣ

Ειδικές Υπηρεσίες

Ξεφυλλίστε πατώντας επάνω στο εξώφυλλο. Ξεφυλλίστε πατώντας επάνω στην φωτογραφία ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 
Ηλεκτρονικές υπηρεσίες ΕΛΓΑ Η Ευρώπη σου, η δική σου ευκαιρία
Οδηγός για τις επιχειρήσεις στην Ευρώπη Ευρωπαϊκή πύλη για τις Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις 
ΓΕΜΗ - ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΙΑΣ ΣΤΑΣΗΣ

 
ΤΟ ΕΡΓΟ ΕΝΤΑΣΣΕΤΑΙ ΣΤΟ ΕΣΠΑ - Ε.Π. ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΥΓΚΛΙΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ (ΕΤΠΑ) ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΘΝΙΚΟΥΣ ΠΟΡΟΥΣ