ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ....   /   ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΡΘΡΩΝ

Καταναλωτικές προτιμήσεις σε τρόφιμα και ποτά: Εξελίξεις στη συσκευασία– Διαδικτυακό σεμινάριο DNV
05/11/2021
ΠΗΓΗ: ΦΟΡΕΑΣ

Καταναλωτικές προτιμήσεις σε τρόφιμα και ποτά: Εξελίξεις στη συσκευασία– Διαδικτυακό σεμινάριο DNV

 

5_F1793019866.jpg

 

 

foto : https://www.dnv.com/ 

 

ΓΕΝΙΚΟ ΠΡΟΞΕΝΕΙΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΤΟ ΣΙΚΑΓΟ

ΓΡΑΦΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ

 

Η ανεξάρτητη εταιρεία ασφάλισης και διαχείρισης κινδύνων DNV, διοργάνωσε διαδικτυακό σεμινάριο με τίτλο «What matters to the consumers when buying Food and Beverage products», το οποίο παρακολούθησε η Ζ. Προεστάκη, Γραμματέας ΟΕΥ Γ΄. Στο σεμινάριο παρουσιάστηκε η ετήσια έκθεση με τίτλο «Viewpoint Survey» της οποίας ο στόχος είναι να αναδείξει τις κύριες προτεραιότητες των καταναλωτών σε παγκόσμιο επίπεδο, κατά την επιλογή τροφίμων και ποτών. Το 10% των ερωτηθέντων που συμμετείχαν στην έρευνα βρίσκεται στη Β. Αμερική. Από την παρουσίαση, συγκρατούμε τα κάτωθι στοιχεία, που αφορούν και στην αμερικανική αγορά:

· Οι καταναλωτές εμπιστεύονται περισσότερο τα συσκευασμένα προϊόντα με εμπορικό σήμα/brand (85%). To 80% εμπιστεύεται τα προϊόντα με εμπορικό σήμα, που πωλούνται χύμα, ωστόσο μόνο το 65% εμπιστεύεται τα προϊόντα που, αν και συσκευασμένα, δε φέρουν εμπορικό σήμα/brand.

· Οι καταναλωτές επιθυμούν να τους παρέχονται περισσότερες πληροφορίες για την ασφάλεια του προϊόντος (55%) και ζητήματα που αφορούν την υγεία τους (53%), όπως για παράδειγμα αναλυτική λίστα συστατικών και κατάσταση συνθηκών υγιεινής σε όλα τα στάδια της παραγωγικής διαδικασίας.

Επιπρόσθετα, το 38% των καταναλωτών επιθυμεί ενημέρωση για το περιβαλλοντικό αποτύπωμα του προϊόντος, όπως και τον κοινωνικό του αντίκτυπο (35%).

· Η συσκευασία αποτελεί τη σημαντικότερη πηγή πληροφοριών σχετικά με το προϊόν (49%). Επομένως, η ταμπέλα, QR κωδικοί και επεξηγηματικά κείμενα είναι πρωταρχικής σημασίας.

Ειδικά όσον αφορά τους κωδικούς QR, πρόκειται για ένα πολλά υποσχόμενο εργαλείο, καθώς το 65% των ερωτηθέντων θα ήταν πρόθυμοι να το χρησιμοποιούν περισσότερο, ώστε να έχουν πρόσβαση σε πληροφορίες που αφορούν στην καταγωγή και την αυθεντικότητα των προϊόντων.

· Η διαφάνεια της εφοδιαστικής αλυσίδας αποκτά ολοένα μεγαλύτερη σημασία για τον καταναλωτή.

Το 31% των καταναλωτών αναζητά πληροφορίες απευθείας στην ιστοσελίδα της παραγωγού εταιρείας. Το 28% πληροφορείται μέσω της διαφήμισης και το 27% από το άμεσο προσωπικό περιβάλλον του. Το 24% από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Επισυνάπτεται το αρχείο της παρουσίασης, που προβλήθηκε στο σεμινάριο. Στο διαδίκτυο (https://www.youtube.com/watch?v=cZOFj0pa5pQ ) είναι ανηρτημένη και η βιντεοσκόπηση της διαδικτυακής συζήτησης. Περισσότερες πληροφορίες μπορούν να ανευρεθούν στην ιστοσελίδα της DNV, όπου είναι διαθέσιμο και δωρεάν διαδραστικό εργαλείο για την καλύτερη κατανόηση των σύγχρονων καταναλωτικών τάσεων (https://www.dnv.com/assurance/viewpoint/viewpoint-surveys/2020Q2/interactive-highlights.html).

 

 

Το Γραφείο μας βρίσκεται στην διάθεση σας για κάθε διευκρίνιση.      

Dimitri Petropoulos

Trade Commissioner

Office for Economic and Commercial Affairs

Consulate General of Greece in Chicago

T. +1 312 335 3915 ext. 817

C. +1 773 580 6730

Αποστολή με email Εκτυπώσιμη μορφή


DOWNLOADS
Whatmatterstoconsumers-Slides_F205402664.pdf

 

dm

www.iliagora.gr

περισσότερα
toyrismos

Τουρισμός στην Ηλεία

Ολοκληρωμένος Τουριστικός Οδηγός

περισσότερα
symvoulos

Online Σύμβουλος του Επιχειρηματία

Online υπηρεσία ενημέρωσης επιχειρήσεων

περισσότερα
catalogue

Επιχειρηματικός Οδηγός

Προβολή Επιχειρήσεων της Ηλείας

περισσότερα
export

Αγορά Εξαγωγικών επιχειρήσεων

Δείτε τις εξαγωγικές επιχειρήσεις της Ηλείας

περισσότερα
omogeneia

Ομογενειακή Επιχειρηματικότητα

Δείτε τις επιχειρήσεις στην Ομογένεια

περισσότερα

ΕΙΣΟΔΟΣ ΜΕΛΟΥΣ

Ξεφυλλίστε πατώντας επάνω στο εξώφυλλο. 
Ηλεκτρονικές υπηρεσίες ΕΛΓΑ Η Ευρώπη σου, η δική σου ευκαιρία
Οδηγός για τις επιχειρήσεις στην Ευρώπη Ευρωπαϊκή πύλη για τις Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις 
ΓΕΜΗ - ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΙΑΣ ΣΤΑΣΗΣ

 
ΤΟ ΕΡΓΟ ΕΝΤΑΣΣΕΤΑΙ ΣΤΟ ΕΣΠΑ - Ε.Π. ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΥΓΚΛΙΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ (ΕΤΠΑ) ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΘΝΙΚΟΥΣ ΠΟΡΟΥΣ