ΤΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ   /   ΘΕΣΕΙΣ – ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ – ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΕΙΣ ΦΟΡΕΩΝ   /   ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΡΘΡΩΝ

Ανακοίνωση για τα οικονομικά συμφέροντα των καταναλωτών λόγω περιορισμού ατόμων σε τελετές και δεξιώσεις
04/08/2020
ΠΗΓΗ: www.mindev.gov.gr

Ανακοίνωση για τα οικονομικά συμφέροντα των καταναλωτών λόγω περιορισμού ατόμων σε τελετές και δεξιώσεις

 

 

GEN_GRAM_EMPORIOY_F575587216.jpg

Σύμφωνα με το άρθρο 4 της απόφασης με αριθμό Δ1α/ΓΠ.οικ. 48976-31.7.2020 της κοινής υπουργικής απόφασης Β3165 (Κανόνες τήρησης αποστάσεων και άλλα μέτρα προστασίας σε ιδιωτικές επιχειρήσεις, δημόσιες υπηρεσίες και άλλους χώρους συνάθροισης κοινού στο σύνολο της Επικράτειας, προς περιορισμό της διασποράς του κορωνοϊού COVID-19), ορίζεται ότι για το χρονικό διάστημα από τις 3 Αυγούστου 2020 έως τις 15 Αυγούστου 2020:

α) σε τελετές, όπως γάμους, βαπτίσεις, κηδείες, καθώς και

β) σε συνδεόμενες με τις τελετές της περ. α) δεξιώσεις και άλλες κοινωνικές εκδηλώσεις,

ο ανώτατος αριθμός προσκεκλημένων, δεν επιτρέπεται να υπερβαίνει τα εκατό (100) άτομα. 

Κατόπιν των ανωτέρω προϋποθέσεων, καταναλωτές που :

(α) ακύρωσαν προγραμματισμένη τελετή ή άλλαξαν ημερομηνία ή μείωσαν τον αριθμό των καλεσμένων,

(β) έχουν πληρώσει στην επιχείρηση με βάση το αρχικό συμφωνητικό κάποιο χρηματικό ποσό,

(γ) έχει προκύψει διαφωνία με την επιχείρηση όσον αφορά την τροποποίηση του συμφωνητικού και τυχόν μείωση του τιμήματος ή επιστροφή μέρους της προκαταβολής, και

(δ) η απευθείας διαπραγμάτευσή τους με την επιχείρηση δεν έχει αποδώσει,

διατηρούν την δυνατότητα εξωδικαστικού συμβιβασμού με την  προσφυγή στους φορείς εναλλακτικής επίλυσης διαφορών (φορείς ΕΕΔ), που αναφέρονται στο Μητρώο των Φορέων Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ) της με αριθμό 70330οικ./2015 Κοινής Υπουργικής Απόφασης (ΦΕΚ 1421 Β΄) που είναι αναρτημένο στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων. 

Παράλληλα οι καταναλωτές μπορούν να υποβάλλουν την καταγγελία τους στην Γενική Γραμματεία Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή, ηλεκτρονικά στο email 1520@efpolis.gr, επισυνάπτοντας το σχετικό συμφωνητικό που έχουν υπογράψει με την επιχείρηση, είτε μέσω της γραμμής 1520. 

Η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων της για την προστασία των οικονομικών συμφερόντων των καταναλωτών, παρακολουθεί στενά το θέμα και θα  παρέμβει σε περίπτωση κατά την οποία θα διαπιστωθεί τυχόν παράβαση των διατάξεων της καταναλωτικής νομοθεσίας. 

 

Γενική Γραμματεία Εμπορίου

& Προστασίας Καταναλωτή

Αποστολή με email Εκτυπώσιμη μορφή


 

toyrismos

Τουρισμός στην Ηλεία

Ολοκληρωμένος Τουριστικός Οδηγός

περισσότερα
dm

Ηλεκτρονική αγορά Προϊόντων

www.iliagora.gr

περισσότερα
symvoulos

Online Σύμβουλος του Επιχειρηματία

Online υπηρεσία ενημέρωσης επιχειρήσεων

περισσότερα
catalogue

Επιχειρηματικός Οδηγός

Προβολή Επιχειρήσεων της Ηλείας

περισσότερα
export

Αγορά Εξαγωγικών επιχειρήσεων

Δείτε τις εξαγωγικές επιχειρήσεις της Ηλείας

περισσότερα
omogeneia

Ομογενειακή Επιχειρηματικότητα

Δείτε τις επιχειρήσεις στην Ομογένεια

περισσότερα

ΕΙΣΟΔΟΣ ΜΕΛΟΥΣ

Ειδικές Υπηρεσίες

Ξεφυλλίστε πατώντας επάνω στο εξώφυλλο. Ξεφυλλίστε πατώντας επάνω στην φωτογραφία 
Ηλεκτρονικές υπηρεσίες ΕΛΓΑ Η Ευρώπη σου, η δική σου ευκαιρία
Οδηγός για τις επιχειρήσεις στην Ευρώπη Ευρωπαϊκή πύλη για τις Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις 
ΓΕΜΗ - ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΙΑΣ ΣΤΑΣΗΣ

 
ΤΟ ΕΡΓΟ ΕΝΤΑΣΣΕΤΑΙ ΣΤΟ ΕΣΠΑ - Ε.Π. ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΥΓΚΛΙΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ (ΕΤΠΑ) ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΘΝΙΚΟΥΣ ΠΟΡΟΥΣ